شعر های باران خورده

دفتر خاطرات من

درمان سریع زگیل تناسلی در خانه با سرکه سیب

 

زگیل تناسلی عفونت خاصی است که از طریق مقاربت جنسی منتقل می شود این عفونت بودار است و ممکن است روی آلت جنسی یاکل ناحیه اندام جنسی رشد کند. بهترین کار برای درمان این بیماری مراجعه به متخصص یا درمان با نسخه های خانگی است.


برای درمان زگیل تناسلی با سرکه به روش هایی که در این بخش از سلامت نمناک گفته می شود عمل کنید:
1-پنبه ای درون سرکه خیس کنید و آرام فشار دهید این پنبه را روی آلت تناسلی قرار دهید و با چسب یاباند ببندید ساعت ها بگذارید پنبه روی موضع بماند بعدباند را باز کنید و با آب بشویید و خشک کنید این کار را چند بار در روز انجام دهیم.
در چنین مواقعی خانمها می توانند نوار بهداشتی رابا مقداری سرکه آغشته کنند و ساعت ها بگذارند بماندبعد موضع رابا اب بشویند و خشک کنند این کار را چند بار در روز انجام دهید
2- سرکه یکی از درمان های مفیدبرای از بین بردن زگیل مقعد است دستمال تمیزی را آغشته سرکه کنید و اجازه دهید روی موضع بماند.
3-زگیل را با سرکه خیس کنید در چنین شرایطی زگیل خیلی شدید نیست و به سادگی با خیس کردن آن با سرکه می توانید آن را در طول زمان درمان کنید.

منبع: نمناک 

+ نوشته شده در  ساعت   توسط raha 

8 علت وجود خون در مدفوع

وجود خون در مدفوع غیر عادی بوده و ممکن است جایی از دستگاه گوارش دچار خونریزی شده باشد،بسیاری از مبتلایان به این بیماری به دلیل خجالت کشیدن، خیلی دیر اقدام به درمان این بیماری می کنند. این همیشه علتی برای نگرانی نیست ، مشاهده خون در روده شما ممکن است یک تجربه بسیار استرس آور باشد.این اتفاق بین 10٪ از بزرگسالان در هر سال بروز میکند، اما علل می تواند متفاوت باشد و اغلب اوقات به عنوان مقدار کمی خون قرمز روشن بروز میکند، به این معنی است که از پایین ترین نقطه روده آمده است.شما همیشه باید به پزشک مراجعه کنید ، اما اگر مدفوع به نظر چسبناک و سیاه و یا آلو رنگ باشد، حتما باید به پزشک مراجعه کنید تا علت را بدانید ؛ در این بخش از سلامت نمناک به بررسی 8 دلیل و علت اصلی وجود خون در مدفوع خواهیم پرداخت.

خون در مدفوع نشانه چیست و چه دلیلی دارد؟
1. هموروئید:
هموروئید، یک بیماری بسیار رایج است که می تواند باعث درد، ناراحتی و یا خارش روده شود و اغلب پس از چند روز خود به خود از بین میروند، البته کرم های موجود است که بهبودی را سرعت می بخشد. هموروئید "رگهای تورم در راست روده است که می تواند باعث خارش و درد شود و در بعضی موارد ممکن است هموروئید را خارج از مقعد مشاهده کنید یا احساس کنید. "تحریک هموروئید یکی از شایع ترین علل خونریزی رکتوم است و بیش از نیمی از ما این را در برخی موارد تجربه می کنیم.

 دلیل خون در مدفوع

وجود خون در مدفوع چه نشانه ای دارد؟
2.خون در مدفوع از دلایل شکاف مقعدی:
هر کس که یک شکاف مقعدی را تجربه کرده است،میداند که چقدر دردناک است.اغلب ناشی از یبوست و تنگ شدن، شکاف های مقعدی به راحتی تشخیص داده می شوند. 1 در 10 نفر یک شکاف مقعدی در طول عمر خود را تجربه خواهند کرد، اما بعضی از آنها به علت داشتن عضلات مقعد غیر انعطافپذیر، نسبت به دیگران بیشتر پریشان هستند.
3. وجود خون در مدفوع  از دلایل دیورتیکولیت:
"دیورتیکولیت توصیف حضور دیورتیکولا است که یک ساختار کیسه مانند است که می تواند از طریق نقاط ضعف در دیواره عضلانی روده بزرگ تشکیل شده است. خونریزی از دیورتیکولیت می تواند زمانی رخ دهد که یک رگ خونی کوچک که در داخل دیورتیکولوم واقع شده است به داخل روده بزرگ خونریزی می کند.دیورتیکولیت ، نامی که به التهاب این کیسه ها داده می شود، می تواند درد شدید، متناوب و همچنین تغییرات در عادات روده و حتی تب را ایجاد کند. اگرچه معمولا بدون درد است، ممکن است احساس کنید که مقدار زیادی خون در مدفوع شما دیده می شود که می تواند تکان دهنده باشد. کیسه های Diverticula دائمی هستند، اما یک رژیم غذایی با فیبر بالا ، بهترین راه برای مدیریت علائم هستند.

ادامه این مطلب را در سایت نمناک بخوانید

+ نوشته شده در  ساعت   توسط raha